Ready or Not !

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    Wer SWAT 3 und 4 kennt, der weiß worum es in diesem Spiel geht.

    Aktuell noch unfertig, aber trotzdem gut spielbar und anspruchsvoll.


    Gut für Teamplay geeignet.


    Ich würde am Freitag dem 07.01.2022 - 21:00 Uhr mal eine Runde ansetzen.


    Limit ist 5 Spieler (für diese Runde).


    Wer bock hat meldet sich hier oder ist am Freitag 21Uhr am Start.


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  • Zoppel

    Hat den Titel des Themas von „Read or Not !“ zu „Ready or Not !“ geändert.
  • Hast du schon Erfahrungen mit groben Bugs o.ä.?

    Bugs sind erschreckend wenig zu finden. selten verschwindet mal eine Waffe wenn sich ein Subjekt ergibt aber wirklich sehr selten.

    MY ARMOR IS CONTEMPT

    MY SHIELD IS DISGUST

    MY SWORD IS HATRED


    IN THE EMPEROR´S NAME

    LET NO STUPID SURVIVE

  • je nach Tag würden wir auch mitmachen


    Sehr geil das Game, wenn auch wahnsinnig hart. Bisher noch keine Mission zu Ende geschafft...

    Tom und ich haben letztens zu 2. versucht.... auch nicht geschafft...

    eine Runde war eine komplette pleite meinerseits.... erst nen geiselnehmer erschossen dann kam die geisel selbst auf mich zugerannt. hab mich erschrocken und die erschossen. danach bin ich in eine blendgranaten falle gerannt... dann wurde tom beschossen... er hat den bösen erschossen und ich hab ausversehen tom nen headshot in den hinterkopf gegeben und wurde danach von hinten erschossen... :D

  • ^^ Ja. Man ist dermaßen angespannt. Haben auch zu 2t gespielt, einer hat immer irgendwo versagt.


    Bestes Bsp.: Hotel-Mission. Suspect haut ab. Also hinterher. Ich mach die Tür zum Flur langsam auf, spähe nach rechts, spähe nach links. Keiner da. Ein Schritt nach vorne - bähm! Stand der natürlich genau hinter der offenen Tür im Eck.

  • Neuer Patch ist raus

    Log:

    General

    New

    • New Map: Club (Early Blockout Phase)
    • Support for displaying modded maps on the World Map (in Lobby)
    • World generation on modded maps will now have AI and Stack Up points generated automatically

    Updated

    • RoE updates/improvements

    Fixed

    • Fixed loading screen crash
    • Multiple crash fixes

    Gameplay

    Fixed

    • Fixed an issue where placed C2 explosives would spawn inside of some doors instead of on it
    • Fixed an issue where CS Gas would sometimes trigger off traps
    • Fixed crash when opening loadout
    • Fixed double evidence bagging with AI teammates
    • Fixed shotgun reloading one too many rounds when reloading from empty
    • Fixed an issue where reporting a suspect may sometimes cause a crash
    • Fixed crash when firing a projectile based weapon (pepperball gun, R7, etc)

    AI

    General

    Fixed


    • Fixed an issue where hesitating AI would sometimes move (floating around)

    SWAT

    Fixed

    • Fixed possible crash when giving a stack up order when no SWAT are available
    • Fixed SWAT sometimes getting stuck on the 'Restrain' command

    Suspects

    New

    • Knife wielding suspects(Careful, these guys are sharp)
    • Added ability for AI to place traps

    Fixed


    • Fixed suspects instantly reacting to the player deciding to kick a door
    • Fixed bug preventing AI from holstering weapons
    • Fixed an issue where suspects could sometimes exit arrests while being arrested by SWAT

    Networking

    Improved

    • Grenade de-sync fixes and improvements

    Updated

    • Continue to search for game automatically when server is full

    Fixed

    • Fixed Online Login crash
    • Fixed Tasers not properly replicating magazines from server to client post-reload

    Weapons

    New

    • G36C -- A German 5.56 assault rifle that looks way cooler without a carry handle.
    • BRN-180 -- A modern take on the classic AR-18 with its sleek charging handle.

    Updated


    • Changed the Speed Grip's name to Angled Grip
    • Changed the Control Grip's name to Vertical Grip
    • Adjusted the BCM MK1 recoil and damage to be the same values as the SR16

    UI

    • UI and HUD font overhaul

    Localization

    • Added Chinese localization

    VO

    New

    • Meth Suspect and Civilian voices

    Improved


    • Dialogue doesn't duck FP gun fire as much(prevents dialogue from artificially quieting gunfire)

    SFX

    New

    • Farm boiler room ambiance(I am scared)
    • New NVG toggle sound(Tacticool)

    Updated


    • Volume tweaks for various ambiances for better balance
    • Use proper physics materials to various surfaces / objects

    Improved


    • Backend ambiance system overhaul for Dealer, Farm, Fast Food, Gas, Meth, Penthouse, Port, and Valley
    • Additional sounds / footstep Foley areas added to Port
    • Many Farm ambiances tweaked for better atmosphere
    • Additional sound detailing to Meth raid house
    • Additional sound detailing to Valley
    • Optimized Hotel for smaller audio CPU footprint
    • Optimized Lobby for smaller audio CPU footprint
    • Adjusted certain footstep sounds

    Fixed


    • Metal doors now play a sound when the player attempts to open a locked metal door
    • Certain props no longer cause incorrect SFX to play for level duration
    • Certain sounds on Dealer now properly spatialized
    • Port auction music now only plays in the correct game mode
    • Certain incorrect sounds removed from incorrect modes on Hotel
    • Certain sounds no longer pop when looped on Meth
    • Fixed many instances of incorrect bullet impacts for certain surfaces

    Music

    New


    • Port track added(not final)
    • Club diagetic track(a bop)

    Lobby


    • Fixed a rare crash when opening the World Map
    • High quality lobby lighting bake and lightmap adjustments on broken objects

    Wenderly Hills Hotel -- 'Checkin' In'

    Updated


    • Lobby clock now simulates occlusion when player is behind it

    Removed


    • Remove instances of sounds that shouldn't be playing in certain modes

    213 Park Homes -- 'Twisted Nerve'

    Updated

    • Increased physics barrel mass(even though they were hilarious before)
    • Increase velocity threshold before any barrel sounds to play (should not play sounds as often)
    • Moved physics barrels out of corridor and into another room nearby

    Port

    Fixed

    • Fixed navmesh in shipping services area

    “Them as can do has to do for them as can't. And someone has to speak up for them as has no voices.”

    Terry Prattchett - Wee Free Men


  • wieder 20 - 22 ?

    sry, das Forum hat es anscheinend nicht für nötig gehalten mir mitzuteilen, dass du geantwortet hast... bin grade super müde. sollte ich heute abend noch wach sein können wir spontan noch ne runde machen wenn du zeit und lust hast.